Sapje

StudioBuro creëerde een onderscheidend logo en identiteit die kenmerkend zijn voor de oprichting van dit sympathieke sapbedrijf. Vanaf het allereerste begin is onze ontwerpreis met Sapje een warme samenwerking geweest, waarbij we een visueel verhaal hebben gevormd dat de frisheid en vitaliteit van hun biologische sappen weerspiegelt. Samen hebben we een merkidentiteit ontwikkeld die de tand des tijds doorstaat.

StudioBuro crafted a distinctive logo and identity, integral to the juicing company’s inception. From the very beginning, our design journey with Sapje has been an immersive collaboration, shaping a visual narrative that mirrors the freshness and vitality of their organic juices. Together, we’ve cultivated a brand identity that stands the test of time

Sapje is het resultaat van de startup door Joel en Rosalyn, die hun sapproductie begonnen in de keuken van hun huis en uitgroeiden tot een bedrijf dat duizend sappen per dag produceert. Met een passie voor gezond voedsel hebben ze de mogelijkheid gecreëerd om sappen in het hele land te leveren. En zelfs over de grenzen heen te groeien, want onlangs hebben we het logo ontworpen voor Justy, de internationale tegenhanger van Sapje.

Sapje is the result of the startup by Joel and Rosalyn, who started their juicing production in the kitchen of their house, growing to a thousand-juices-a-day-company. With a passion for health food they created the opurtunity to serve juices in the entire country. And even growing across the borders, recently we designed the logo for Justy, the international equivalent of Sapje.

Scope

  • Logo & identity
  • Website
  • Paper printwork, folders and packaging